100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

10 snabba antingen eller

Kategori: Allmänt

Här kommer några 10 snabba aningen om vad jag väljer av : 
 
 
1. Kaffe eller te ska va svar
 Kaffet ska vara svart som natten har tyvärr inte lärt mig dricka te än
  
2. Hund eller Katt
 Tycker om både men katt vinner om jag bara får välja mellan Rottweiler eller Dobberman bland
 hundraser är väldigt rädd för de raserna.
 
3. Uteliv eller hemmakväll
Är inte en party prins och dricker sällan alchol och sen tycker jag om att ha en mysig hemmakväll
med någon man tycker om. Låter klyshigt men så är det med det som en släkting till mig brukar säga. 
 
4. Puben eller Discotek (Nattklubb) 
Puben vinner alla gånger då jag har svårt för att dansa är en klumpig av mig synd bara att vi inte har någon pubkultur i Sverige så att enda chansen att träffa nytt folk i ens ålder är att gå på disco (Nattklubb).
 
5. skidsemester eller badsemester 
Kan inte åka skidor och är väldigt frösen av mig så väljer badsemester men gillar att resa ditt det finns saker att upptäcka som kultur och mat.
 
6. Sött eller Salt
Är inte en jätte gottegris när det kommer till godis men älskar chips nötter och sådant. Men saltlakris gillar jag inte och kakor kan jag äta i mängder haha
 
7. Pepsi eller Coca-Coola 
 Många säger att det inte är någon skillnad men jo Pepsi är godare.
 
8. Rollingstones eller Beatles
 
samma som mellan hundar och katter man kan tycka om båda och i detta fall är det två helt underbara grupper från england.
 
9. Amerikansk Fotboll eller vanlig Fotboll
Även om jag börjat följa lite Engelsk fotboll och håller på Newcastle så min kärlek till den amerikanska sorten större go 49ers
 
10.  Barfota eller strumpor
Strumpor i alla ära under kalla vinter halvåret men under sommaren vill jag gå likt Ernst Kirchsteiger vill jag känna mig fram i världen likt en Hobbit eller som Ernst Förklarar det "Jag tror att fötterna mår bra av att släppas ut.

Jag gillar det skotska barlivet framför att svänga mina lurviga på ett dansgolv för jag dansar dåligt.
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    jo jag var ganska go som liten :)

    2014-07-23 | 22:17:38
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
  • ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥ säger:

    Kul att veta lite mer om dig, håller med dig på många punkter. :)

    Svar: Kul att du tycker det :) vilka punkter?
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-23 | 23:48:57
    Bloggadress: http://evahle.se
  • Erica säger:

    Vad roligt att få veta lite om dig! :-)
    Jag håller definitivt med i att det är skillnad på Pepsi och Coca Cola, fast jag är åt andra hållet och är en riktig Coca Cola-tjej. :-)

    Svar: Coola funkar i nödfall men då ska det helst vara i glasflaska
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-24 | 16:41:19
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se
  • ♫♪ sandra säger:

    kul lista!

    Svar: Tycker du tack :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-25 | 18:13:55
    Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
  • LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

    Vem sa att du bara får välja på de två hundraserna?
    Jag är faktiskt också rädd för dessa hundraser, då det var en dobermann som bet mig när jag var liten. Jag blev rädd för schäfer, rottweiler och dobermann, dock har jag kommit över rädslan för schäfer.

    Svar: Tack så mycket! Haha, det finns ingen hemlighet? Jag har en Nikon D3000. :)

    Svar: Nää ingen haha men om det endast fanns de raserna att välja på. ush ja de är äckliga förstår att du är rädd för dem
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-25 | 18:44:45
    Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
  • linnea säger:

    intressant att läsa! vi hade väldigt lika, förutom nattklubb, cola och fotboll :)

    Svar: Okej vad roligt :) Kan titta på fotboll cola funkar i nödfall och med rätt sällskap kan jag till och med gå på nattklubb haha
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-25 | 19:05:37
    Bloggadress: http://linneakin.blogg.se
  • Linnéa Pyrrö säger:

    sv; tackar! :D

    2014-07-26 | 00:14:58
    Bloggadress: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se
  • milina.blogg.se säger:

    kul lista!

    Svar: Tack :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-26 | 13:57:37
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: