100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Drömmen lever !

Kategori: Filosofi

Då har det gått en tid sen jag bli bloggat igen varit mycket poå sistone. Fått mer jobb än jag räknat med, men inget negativt jag trivs, bra kollegor och jag kan äntligen börja spara undan pengar varje månad. Drömmer fortfarande om att åka över till Edinburgh och bosätta mig där ett tag känner att jag verkligen behöver miljö ombyte, men när det sker vet jag inte men förhoppningsvis våren 2015. Annars lunkar livet på i vanlig fart och börjar bli lättare att ta mig till gymmet för vet hur bra det känns efteråt. Just det börjat med teater igen och det känns så bra. I övrigt så vill jag få till att läsa mer böcker och är sugen på att läsa härnäst två titlar Johan Hedenbergs "Lill Tarzan och Jag"   och Jackie Ferms "Rövardotter".  Jag själv pillar på ett bokprojekt som heter "Det skulle vara vi mot världen " mer än så säger jag inte föränn jag kommit längre längre 😉
Min favorit plats i världen där man kan drömma sig bort !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: