100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Igång igen

Kategori: Allmänt

Nu har det gått väldigt längsen jag senast lade ut ett blogg inlägg detta beror på att jag inte haft tid och känslomässigt inte orkat. Nu ska jag förhoppningsvis komma mer inlägg kontinuerligt. Vad har hänt på senaste då? Inte sådär jätte mycket mer än att jag gick ner till nybörjarkursen i Wing Chun, för att plocka upp et jag missa sist och måste säga att det gått bra så känner mig redo att ta nästa steg. Även om det kommer bli tuft i fortsättningsgruppen, men ska kämpa. annars tränar jag på med min nya PT på sats och det går också framåt. Rent känslomässigt har jag nu bestämnt mig för att inte försöka jaga på vänner och bekanta som egetligen inte vill höras. Tar bara massa energi på falska männsikor. 
 
 
 
Wing Chun kung fu en art jag verkligen vill lära mig mer av
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: