100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Livet på en pinne

Kategori: Allmänt

På senaste tiden har min tillvaro i livet blivit mycket bättre än på väldigt länge och ser ljust ut på min framtid. Visst inte alltid rosor som skett Sylvester syrrans katt (på bättrings väg dock )är dålig vilket är tråkigt att se och jag har brötigt upp med en bekant som jag tyvärr endast är en vän när det passar denna personen. Tråkigt eftersom jag gilla denna person men eftersom jag inte tycks vara så mycket värd i dennas ögon är det lika bra att säga hejdå, denna personens förlust då jag anser mig vara en bra vän). Men förutom det så ser jag bara framåt och har små mål på vägen mot lite större mål i sikte. Hur som helst har jag mycket inplanerat och om några helger ska jag till New York med mor och styvfar, främst för att se mitt San francisco 49ers krossa New York Giants. Sen så har jag börjat med teater igen går C kursen på Värmlandsteatern, Tränar på med Jiujitsu (Durewallsystemet) med han jag ledsagar och är väldigt sugen på att börja med kampstilen Bujinkan Budo Taijutsu igen så på Söndag ska jag förmodligen göra ett besök på Solstadens Dojo igen efter ett mycket långt uppehåll. Amerikansk Fotboll har jag som mål med att fortsätta med under vårkanten får dock se med vilket lag, annars jag träna på och även försöka att få in lite konditions träning. Så mitt schema kommer under hösten att se ut så här med reservation då jag har ett jobb så någon dag någon vecka i månad ser det lite olika ut. Men så här är det tänkt att se ut:
 
Måndagar:  Morgon/Förmiddag Gym Push-day fokuserar på övningar som trycker ifrån.
Kväll  Jiujitsu 
 
Tisdagar:
Morgon/Förmiddag Gym Pull-day fokuserar på övningar där man drar.
Kväll: Bujinkan Budo Taijutsu
 
Onsdagar:
Morgon/Förmiddag  Gym Kompletterings dag 1 med fokus med de muskelgrupper som inte kom med på de två första gym dagarna.
Kväll:  Jiujitsu 
 
Torsdagar : 
Morgon/Förmiddag Gym Kompletterings dag 2 med fokus med de muskelgrupper som inte kom med på de två första gym dagarna.
Kväll: Teater
 
Fredagar: 
Morgon/Förmiddag Kondition antingen springa 2,2 km eller simma ett par hundra meter
Kväll: Vila
 
Lördagar:
Morgon/Förmiddag Vila
Kväll Vila
 
Söndagar: 
Morgon/Förmiddag Evutuellt konditionspass på gymmet ( SPARQ liknade övningar)
Kväll Bujinkan Budo Taijutsu
 
Får äntligen se mitt favorit lag live på MetLife Stadium NJ
 
 
Börja med Jiujitsu för att ledsaga en och endast testa på det men kan tänka mig att fortsätta ett tag med
det.
 
 
 
 Dags att göra Comeback i  Bujinkan och kanske man tar graden 5 kyu framöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: