100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Hösten kommer snart

Kategori: Träning och dylikt

Ny månad nya möjligheter heter det ju och det stämmer ganska bra in på denna månad i alla fall vad jag vill göra med den. På facebook cirkulerar det en rad olika utmaningar som t.ex plankan i 30 dar. Det handlar om att man en gång per dag i 30 dar gör plankan fast man ökar då och då. Detta har jag precis gjort plus att lagt till en egen variant vid sidan då jag gör armhävningar på knogarna och ökar med fem stycken per dag i 30 dar.  Detta är en kul utmaning för att se hur mycket jag klarar att öka på en månad. Annars har jag en ledig dag och inte gör så mycket laga lite mat städa lite
 
Snart är sommare snart slut och jag är ingen höstmänniska då jag avskyr kyla men något som kan vara mysigt ändå är när löven skiftar färg. 
 
 
 
 
Detta ska jag försöka följa men råka köra på 25 istället för 20 haha skulle lätt klara en minut också redan nu men försöker ändå följa schemat

Kommentarer

  • Linnéa Pyrrö säger:

    Måste måste ta tag i träningen.. Aush

    Svar: Det kommer sänder massor av pepp kramar :D
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2015-09-02 | 17:22:07
    Bloggadress: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
  • Amanda Jona [SPONTAN] säger:

    Hela min familj gör faktiskt plankutmaningen, måste se jättekul ut när alla fem står i planka på rad på kvällarna, haha ;)

    Svar: haha underbart :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2015-09-15 | 10:58:09
    Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här: