100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Den där Klumpen

Kategori: Filosofi

Det där med dejting kan vara spännande, att träffa nya människor och så men jag måste erkänna att jag egetligen inte är trygg med det, särskilt inte efter att dejten tagit slut och det är dags att ta adjö. Andledningen till detta är klumpen en elak liten varelse som bor inom mig. Hen brukar göra mig orolig ett par timmar efter och sitter kvar kanske någon vecka efter. Klumpen säger att du fattar väl att hon inte är intresserad av dig och du har blivit så nobbad igen. Brukar säga åt Klumpen att du visst hon kanske inte ser mig som potential partner, men kanske som vän? Klumpen brukar då brista ut i hånskratt, säga och det tror du verkligen fatta att vi har gått igenom detta ett par gånger nu, du är så nobbad! Faktum är att Klumpen brukar få rätt och efter ett par veckor när det runnit ut i sanden, brukar också klumpen packa väskorna och komma tillbaka nästa gång lägligt. Så har det inte allltid varit klumpen och jag har ett komplext förhållande och hen dök upp första gången i 8an och stannade till efter gymnasiet, sen har Klumpen gjort tätta besök då och då. Man kan säga att klumpen är ganska nära vän med en annan fiende till mig kallad "Dåliga självförtroendet". De brukas turas om att säga nervärderade saker, dåliga självförtroendet är inte så tuff och klarar sig inte längre själv därför älskar även denna varelse när klumpen gör sin entre. Visst klumpen är riktigt vidirg men hen har några poänger och det är att folk är småfalska i mellanåt. Att folk gärna inte vill säga sanningen utan hellre drar sig undan. Är det så farlig att säga att du var inget för mig vare sig som vän eller nåt mer? Menar kemi är viktig även bland vänner vet det men vidrigt ändå att låtsats som ingenting och låta den andra få förhoppningar som inte finns. Detta är något som Klumpen älskar det äklet. Har någon av er en klump? hur beter ni er jämtemot detta as och framförallt går hen att få bort permanent för: 
 
Jag hatar Klumpen!!
 
 
 
Möt klumpen fullaste och elakaste varelse som finns önskar att hen kun försvinna för gott!!
 
Dåliga självförtörtroendet är heller ingen vacker prick.
 

Kommentarer

  • linnea säger:

    han lät inte så rolig den där klumpen! men jag tror många får besök av honom lite titt som tätt när det kommer till dejting osv.

    sv: tack! jag tar inte rit-beställning utan ritar bara som hobby. tycker inte jag är tillräckligt bra för att ta betalt för något jag bara har som fritidssyssla :)

    Svar: Nää jobbig jäkel :) du ritar jätte fint hur som helst
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2015-06-23 | 15:21:50
    Bloggadress: http://linneakin.blogg.se

Kommentera inlägget här: