100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Drömmar om framtiden

Kategori: Allmänt

Nu va det ett tag jag blogga därför ber jag på förhand om ursäkt för ett långt inlägg. I helgen var jag på bröllop då min kusin Sebastian fick sin älskade Sofia och det var så vackert att se dem så kära. Mina egna tankar börjar fara om framtiden för egen del. Nu är jag ganska lycklig trots att jag då ibland tänker på hur det skulle vara om jag blev ihop med Nathalie, men hur jag än funderar så får jag samma slutgiltiga svar som Ulf Lundell förklarar så bra i sin låt Rom I regnet så tänkte att jag skulle sno en strof där i som lyder:
 
"Och jag sa: Jag tycker om dej.
Och du sa: Jag tycker om dej.
Det var väl bara nåt som vi sa
som vi sa för att det lät så bra."

Så det var nog mycket så att jag var kär i kärleken och att i stundens hetta då för några månader sen,fick mig att falla när vi då låg bredvid varandra nästan helt nakna och bara kramades hud mot hud. Så allt var bara en illusion om kärlek ej på riktigt, är som man kollar på nootebook och känner som de gör. Kanske behövdes ändå detta för att förstå att detta inte var äkta och idag så kan jag släppa mina känslor för henne och bara minnas allt som en erfarenhet rikare .
 
Så vad är mina drömmar för framtiden då? Jo givetvis om att hitta en partner men det är så långt gånget att jag lämnar den frågan till längre fram. Men jag vill till Skottland och få den drömmen att slå in vem vet mina andra drömmar har ju på kort sikt slagit in egen lägenhet och jobb jag trivs med,visserligen bara som spring vikarie men ändå är ett mål på vägen :)
 
Visst är jag fin klädd? Jag och Mamma på väg till bröllopet

Kommentarer

  • LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

    Fin bild på er! Bröllop är så fina! Har varit på två stycken, fast det var väl inga direkt "riktiga" bröllop (du vet som man ser i film, haha). Men fint var det!

    Svar: Tack blir jätte glad att du tycker det :) jaså ja huvudsaken är att det är fint å att man får tårta!
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-08-25 | 14:49:17
    Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här: