100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Grått ute färg inne

Kategori: Allmänt

En kopp kaffe lite plugg och världens träningsvärk från gårdagens två täningspass (gym och amerikansk) tar ut sin rätt idag.  Jag kanske är sjuk men jag gillar att ha lite värk för då vet jag att jag gjort nåt nyttigt som åsdakommit den värk som gör en lite stel. I övrigt rullar mitt liv på ganska bra har fått  ett sommarjobb av alla de jobb jag sökte så min sommar kommer vara räddad i alla fall ekonomiskt.  Bor fortfarande hemma och har egetligen inga större utgifter men ändå är jag rätt pank i slutet av månaden måste se över min ekonomi då jag vet att jag snart får eget igen och då kommer jag inte kunna slösa så här mycket så en budget tavla är det jag ska göra ordning snarast. Annars när det gäller ekonomi ska jag göra en tråkig omtenta på lördag sist var jag endast 3 poäng ifrån godkänt och det var en ekonmisk fråga som såg till att fälla mig men denna gång ska jag banne mig klara av det. Ute är det grått men jag är glad idag ändå för allt känns överkomligt, kanske för jag har fina vänner som stöttar mig i vått och torrt. 
 
 
Min nya jacka, ja det är en Wolverine kopia!
 
Värmlands egna Wolverine synd att jag rakat av polisongerna. Jackan var något fyllig så jag har lite att fylla  yeay ett nytt mål med mitt tränade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: