100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Ett litet steg framåt

Kategori: Träning och dylikt

Idag är det första Maj för de som inte tagit notis om detta. De flesta som jag pratat med i dag är bakis efter Valborgs firande, alla utom jag som tog en lung hemmakväll. Mycket beror detta på att jag inte blivit bjuden på några fester, men samtidig är jag ganska nöjd ändå har inte varit bakis sen 2011 (i alla fall inte kräks). Dock ser det inte ut som det blir något Edinburgh då jag vars ute för sent nästa år får jag om jag vill ha jobb där åka runt i Mars redan nog lättare än att googla. För övrigt har jag blivit kallad till intervju på ett sommarjobb men mer om det lite senare. I övrigt går allt framåt har gått upp lite i vikt väger mer än vad jag nånsin vägt förrut och kollade på lite äldre bilder från i höstas då jag började med Amerikansk Fotboll en klar förbättring men har fortfande lång väg att gå men bjuder ändå på före och efter bilder även om det inte är jätte stor skillnad.  
 
Före: vikt 73-74 kilo
 
Efter: Vikt 77-79 kg
 
Glad 1 Maj idag är det arbetarnasdag eller som Pölsa säger i smala Sussie: "Fina arbetarkillar, men nu arbetare de inte längre utan är bara fina killar"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: