100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Tack som ...

Kategori: Träning och dylikt

Tänk att ett leende kan göra så mycket för en att det är helt otroligt, idag fick jag inte bara ett leende och ett hej utan ett "hej + leende" och "vad du ser stark ut vad kul". Jag satt och körde på med rodddrag för axlar + rygg och kände mig lagomt trött efter att kört på med min sedvanliga träning (faktiskt hållt på i cirkus 9 veckor i sträck nu och det trodde jag inte ens själv att jag skulle kunna motivera mig till), så hör jag bakom mig ett glatt hej följt av repliken jag tidigare nämde. Bakom mig stod Carro en av instruktörerna som jag ser upp till för hennes varma sätt att bemöta människor, sen är hon duktig på det hon gör. Har annars kännt mig som en dvärg bland jättar på gymmet men nu är jag mer fokuserad på min egen träning så att jättarna får vara där jättar trivs, nämligen framför spegelen.

Sen fick jag hem boken muskelmat från Body som verkar riktigt intressant och verkar inte vara torrt som mycket annat "nyttigt" ska vara. Nu dricker jag min tredje kopp kaffe för dagen och ska snart åka iväg på Bujinkan träning med ett glada gänget från Solstaden dojo.

 Back In Black (Bujinkan Budo Taijutsu). Varit borta för länge från denna kampart som varit i mitt liv sen jag var 17 år.

Verkar vara riktigt bra inte bara vettekli. Recention kommer senare lövar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: