100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Syster yster

Kategori: Träning och dylikt

Idag träna jag med min syster och hon tvingade mig till det yttersta vilken kändes så bra i alla fall efteråt. Tänk att mina band till min syster är så starka idag, för bara några år sen så tålde vi varandra inte och umgicks bara runt speciella tillfällen som Jul och andra familjemiddagar. Idag så skulle jag inte klara mig utan hennes råd eller närvaro hon är min bästa vän och förmodligen den som jag kan lita mest på.  6 år förrut var ganska stor ålderskillnad men idag har vi väl vuxit ikapp varandra och jag kommer väl alltid vara hennes lillebror men inte så liten och hopplös irriterande som jag var som barn och inte lika i min egen värld som i mitt tonårliv.  Visst har vi våra duster och kan ibland argumentera utan att ge sig då vi är lika på den punkten at vi är lika envisa och dåliga förlorare, men annars har vi ju våra olikheter men det gör nog bara mer att vi gillar varandra som vänner också inte bara syskon.

Tack för att du finns älskade syster!  

Syrran och jag En bild från när jag gick i 8an (2004). Ser ut som vi är bundis redan här men nädå vi avskydde varandra, vilket tack och lova har ändrads idag.

Kommentarer

  • Briese säger:

    Är det du Oskar? Du ser annorlunda ut idag, positivt menat :)

    Svar: Ja det har ju några år på nacken kortet såg inte altför vacker ut på den gamla goda tiden ;)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2013-03-06 | 20:20:49
  • Briese säger:

    Både den yngre och äldre Oskar är fina, intressant och skojigt att se bilder från förr i tiden :)

    Svar: Tack David :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2013-03-21 | 13:41:49

Kommentera inlägget här: