100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Sakta men säkert framåt!

Kategori: Allmänt

Träningsverk och blåmärken det är så det ska kännas efter en hyfsad bra träning från min sida. Fångade 4 bollar tyvär räknades bara 3 då en i mitt lag gick offside vilket är surt men det var ju bara träning så det ska väl mest vara kul antar jag. Sen lyckades jag dra ur bollen ur handen på wild receiveren gång också. Det är sådan här träningar man känner att man vill lära sig mer och utvecklas. Vet att jag har så mycket mer att utvecklas och jag kommer aldrig bli en stjärnspelare är trots allt 24 år och skulle nog börjat tidigare i livet om jag velat bli riktigt bra, men jag känner ändå att jag kan utvecklas lite i alla fall. Sen vet jag att jag måste våga mera och ta initativ till att tackla som det ser ut nu är det skamligt. Det som ändå stör mig är att höra nedlåtande kommentarer efter träningen om att jag är som en vante (klen). Jag begär inte att alla ska gilla mig i laget och det kanske ingen som gör vad vet jag men jag tycker ändå att man ska respektera varandra som vuxna människor och kanske mena han väl men kommentaren var klumpig. Jag vet också om att jag är väl inte den som utvecklas snabbast eller bäst i laget och vet att det tar tid för mig att lära mig har en ganska dålig simultanförmåga tyvärr som hänger samband med att jag som barn hade nedsatt motorik och fin motorik. Jag hat jobbat som ett djur för att få bort den men den hänger sig liksom lite fast än idag och något jag vet är att det tar längre tid och kraft att utvecklas än andra, men som jag ska kämpa. Jag hittat något jag brinner för och ska banne mig hänga mig fast vid det ett litet tag och skulle vara otroligt skönt att höra dem i högtalarna säga ”interception av nr 33 Oskar Johansson”

 
Dålig på att ta nya foton så ni får nöja er med en bild från sommarn, då jag och morsan var på ett härligt fik i Karlstad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: