100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Hey Ho Lets Go!!

Kategori: Träning och dylikt

Nu är det andra bullar som gäller ska man komma någon vart så får man kämpa på och till och börja med har jag gjort ett träninsshema för hur jag ska lägga upp min träning. Från och med i Maj kommer jag dessvärre säga adjö till kamparten Bujinkan inte för gott men för den här perioden och det av den andledningen att Amerikanska fotbollen ökar sina träningstider och man kan träna ute. Så mitt schema kommer se ut så här detta innebär att jag måste gå upp mer på morgornarna för att hinna med plugg också (har otroligt svårt att gå upp på mornarna).
 
Måndag: Intervall träning på gymmet (fått övningar av snygga och vältränade Emma på sats)
 
Tisdag:  Egen Gymträning och på kvällen Amerikansk Fotboll 
 
Onsdag: Amerikansk Fotboll SPARQ
 
Torsdag: Egen Gymträning och på Kvällen Amerikansk Fotboll
 
Fredag: Egen gym tid
 
Lördag: Evutuellt löptur och sen vilodag
 
Söndag: Amerikansk fotboll
 
Joe Montana en stor förebild dock är han Quarterback och jag är en Cornerback, kanske kan bli Corners motsvarighet vem vet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: