100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Ett nytt mål

Kategori: Allmänt

Ser redan nu att mina mål inte kommar att uppfyllas 2013 och visst är det surt, men har bara mig själv att skylla på att det blivit som det blvit. Har haft för mycket lättja och tagit lite för lätt på saker och ting, varit för naiv och blågögd när det gäller mina studier, men verkar vara på banan igen bara jag får g på de två sista inlämningarna så får jag mitt efterlängtade studiemedel. Hur som helst mina mål kommer därför att infrias i år och några av dem kommer ruckas på lite, men de nya målen jag satt upp för sista månaderna på 2013 samt under våren 2014 ska jag göra allt för att nå.  Min lista är inte vilket jag tänker fixa först utan är den ordning jag kom på dem haha.
 
1. Gå till minst reservplats 3 under min "sista" tid i West SideWolf (är på plats fem nu)
2. Till sommaren 2014 ligga på minst 80 kilo genom hårdträning.
3.  Sköta plugget och innan hösterminen 2014 ska jag tagit de delkurser kurser som jag inte fått g på (även om jag får Studiemedel så är det dumt att låta dem ligga kan bli problem senare) 
4. Få ett sommarjobb ska söka allt som sökas kan
A) Få jobb I Edinburgh (hels av allt vill jag ditt i sommar men får jag det inte så är det inte hela världen bara jag försökt)
B) Få jobb i Karlstad
C) Få jobb i Norge
D) Få jobb i Sverige 
5. Ta körkorter under vårkanten 2014 måste verkligen ta det.
6.  Få egen lägenhet kan inte bo hos morsan längre måste lära mig ta hand om ett eget hushåll
 
Sen gäller förståss att jag här och nu skärper mig lite och tar om min del hemma hos mamma, försöka göra henne lite glad det sista jag bor hemma vore inte helt fel.  Inte sprider runt mina grejor städar rummet två gånger i veckan, ibland lagar mat (gjort det för lite ), hjälper till med hushållet ser jag att hallen behöver städas så städar jag det och sen även betalar en månads hyra, mamma har varit snäll som inte tagit ut för att jag bor hos henne så det är inte mer än rätt att jag betalar hyra och köper hem maten jag själv ska äta. Börjar bli nervös i morgon är det match har inget egetligen att förlora men allt att vinna så det är på tiden att jag förtjännar min plats i laget på bästa sätt och det är att göra få misstag och tackla skiten ur motståndarna även om det är blivande militärer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: