100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Tredje veckan

Kategori: Träning och dylikt

 
 
Att hitta motivation är inte lätt och jag har haft svårt att försöka hitta den särskilt efter jul var det extra tungt att komma igång.  Nu har bott i Norge sen slutet av januari och trivs bra, men något som är mer roligt är att jag äntligen kommit igång med styrketräningen som jag kört två gånger per vecka plus att denna vecka utökar jag med tre gånger. Anledning kan vara att jag sen någon vecka tillbaka börjat med Amerikansk Fotboll i Oslo denna gången ett A lag så jag måste verkligen lägga ner mig om jag inte vill endast vara bänkvärmare. Sen så min Flickvän har varit extra peppande för det här med träning som idag tänkte jag skita i träningen men hon sa peppande ord om att jag bör komma iväg.  I övrigt ska min kost förändras drastisk så ska jag börja med LCHQ (Low Carb High Quality) framtaget av Fredrik Paulún och recept från muskelmat av Hannah Runsten (redan testa två recept ur den boken så smarrigt). Så det handlar inte om att ta bort något som dieter handlar om utan att äta mindre av det som är dåligt och tänka rätt angående fett och kolhydrater. har bestämt mig också ha två ätar dagar i veckan men detta menas inte att jag ska slänga i mig massor av skit men att jag får lov till att unna mig lite gött på helgen.
 
Nu vill jag inte bara bli stark utan jag vill att det ska synas!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linnea Kinis säger:

    ja lite onyttigt måste man ju få unna sig då och då :)

    Svar: tack :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2015-03-05 | 21:38:11
    Bloggadress: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: