100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Den ensamma mannen

Kategori: Träning och dylikt

Träningsvärk deluxe sen gårdagens SparQ- träningen (Speed, Power, Agility, Reaction and Quickness ) framförall i axlarna och bena, men det är så skönt på nåt viss att ha lite värk, för då vet man att man gjort något vettigt. Annars så var det en tung dag i går, fick beskedet att tjejen som jag dejta inte vill ses mer pågrund av att hon inte kände några fjärilar i magen och tyvärr har många dejter gått i den riktningen, vad gör jag för fel egetligen? Jag tycker det är svårt att helt visa vem man är på en gång utan man måste ge det en chans till, men tydligen får jag aldrig den chansen, kanske har man ett utseende som inte lockar den bredda massan eller att man inte är mera fräck eller nåt. Vi skrattade och vi pratade om allt, var helt enkelt en mysig date kanske den bästa jag haft, men någonstans fanns ej intresse vare sig åt romans eller ens vänskap tydligen.

Hur som helst såklart det blev lite deppigt men som tur är har man vänner som snabbt ingrepp med varma kommentarer och istället för att deppa ihop under en filt gick jag till Onsdagsträningen vilket såklar var jobbigt på det sättet att det var kondition till max vilket behövs om jag ska bli bättre spelare i amerikansk fotboll.

Annars så denna Torsdag ummgicks jag med två gamla bekanta som jag inte sett på länge och sökte jobb på en spelbutik, även om det kanske är svårt att få så måste man ju försöka.

 
Kramgo kille eller? Skulle jag hamna på en öde ö skulle nog kaffe bli det jag skulle sakna mest förutom trevligt sällskap förstås. Kramar är ju så trevligt, men sällsynta finns de att köpa i påse eller burk tro?

 

Kommentarer

  • Gabbe säger:

    Läs the game. Fungerar förvånande bra faktiskt.

    Svar: Nää ush handlar om manipulera folk inte min grej!
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2013-03-29 | 11:58:00

Kommentera inlägget här: