100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Snygg,Sexig och singel?

Kategori: Allmänt

I dagens metro nämns det att singlarnas värsta dag närmare sig med stormsteg. Dagen i fråga är 14 februari eller Alla hjärtans dag. Jag tänker inte nämnvärt gå in just på den dagen utan tänkte ta tillfället att prata lite om nätdejtande. I dagens samhälle blir det allt svårare att träffa en partner och nätetblir ju bara större och större. Jag själv har väl också nätdejta men ännu ej något större resultat. Varför nu detta nu då? Dels i grund och botten är jag blyg och att fråga om en dejt har alltid varit svårt särskilt när man studerar ihop i samma kurs eller klass. Tro mig det har nästan alltid funnits minst en individ man har varit lite nyfiken på i de kurser man gått så också på hösterminen. Hur som helst så börjar jag ändå smått trivas som singel, men visst det skulle vara kul att träffa någon att hålla om. Det som slår mig med dejtingsidor är att även om mer och mer träffas så är det ändå lustiga folk kvar. Med lustig menar jag med att antingen deras profilbild eller presentation är så skrattretande men att de ändå får uppmärksamhet. Om man börjar med tjejerna så är det en hel del som skriver att de söker muskelösa tatuerade badboys. Visst jag tycker själv lite muskler är snyggt men nu är dessa tjejer ute efter att ligga med doppade x fångar med tribals i alla fall finns det en sådan grupp killar som kommentarar alla dessa tjejers bilder som de visar nästan allt på men säger ändå inte att de söker sex vilket såklart är en lögn, de söker sex med just denna hjärnbefriade badboy jag tidgare prata om. Man vill bara skriva till dem lilla vännen ja du har fina bröst men ingen tar dig seriöst. Sen killar som visar baröverkropp ni är också patetiska och tribals är ute sen några år tillbaka, sen att er text säger att ni gillar långa promenader hjälper er inte sen så är Dobermans och Rottwilers inga raggnings objekt det är djur som ska tas om hand om. Nej skulle jag ha mer mod skulle jag ha gått fram till den snygga tjejen i kursen och fråga henne om en dejt men just nu är jag för feg så jag får väl bita ihop och vänta på nästa kurs och samla mod då. Eller kanske man har tur med de sociala medierna för trots allt löst folk finns en hel del vettiga människor och jag har faktiskt hittat en del vänner genom sådan sidor så det är ju posetivt.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: