100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

It´s Alive

Kategori: Allmänt

Vet att det varit dåligt med inlägg här på senaste men tänker inte be om ursäkt har ingen bättre förklaring att jag haft mycket att tänkt på så haft det lite rörigt i min skalle (som vanligtvis är ganska full annars, lider av tankspriddhet) Inte hänt så mycket på sistone mer än att jag är taggad som tusan att bli en bättre amerikans fotbolls spelare, jag som tidigare inte varit så engerad men ska i slutet av veckan beställa ett par Nike Vapor Pro Low TD är så fruktansvärt eppade på att få spela utomhus och som jag tidigare nämnt är målet och önskan att få spela med Edinburgh så ska lägga in en extra växel för att söka jobb och boende nu i veckan. Varför just Edinburgh Wolves då ? Egerligen var mitt första mål att bo lite längre i Edinburgh, blev kär i staden för några år sen när jag besökte Skottland under en helg. Så ska söka jobb men sen ska jag även lägga in en extra växel med att söka lägenhet i Karlstad då jag bor ganska trångt och mamma tycker att mina saker dräller för mycket vilket det gör om jag ska vara ärlig. Det jag längtar mest med egen lägenhet är att få inreda den och köpa mysiga kuddar massor av kuddar men är även på jakt efter en mjukis från filmen Min Granne Totoro blev helt såld på honom sen jag såg den underbara filmen. 
 
Mitt Lag i sommar? 
 
 
Nya Dojor!
 
Vill ha!
 
 
Får jag råd så köper jag en sådan här soffa :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: