100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

11 veckan och jag går mot ljusare tider

Kategori: Träning och dylikt

Inte skrivit nu på länge och den stora andledning att jag har haft fullt upp både skola och med träning. Faktiskt hålligt på i 11 veckor i sträck med styrketräning. Så på rätt väg men har långt kvar för att nå ditt jag vill, men det är som de kloka säger att det inte är målet som är det viktiga utan vägen och det är nog så. Sen så har det även hänt något fantastisk i mitt liv har nämligen träffat en tjej, är kär och hoppas att det ska bli något. Vet har varit skeptiskt till att just ja ska finna någon och nu har det hänt även för mig. Tjejen bär det fina namnet Nathalie och bor i Örebro så kommer bli en hel del pendlande för mig. Nu ska jag inte ropa hej än vi är fortfarande i lära känna fasen, men jag ser ljust på framtiden ändå.
Sett en sådan vacker tjej nångång? Visst lyser det igenom att jag är stormförtjust i henne? 
 
Sen annars är jag på praktik (VFU) och det är faktiskt riktigt kul jämfört med förra gången jag var ute då jag inte kände mig välkommen på den skolan, men nu känner jag mig mer än välkommen både från lärarna och elevernas sida. Så nu är det ett pysslande med att få ihop vardagen då jag går fulldagar. Så träningen har kommit lite i kläm.Viserligen så tränar jag hår nu med men praktiken gör att jag får ställa om träningen lite efter hur dagarna ser ut. Efter praktiken så kommer mitt tränings schema se ut så här:
Måndag
Stryketräning
Kväll: Amerikansk Fotboll
(Karlstad Lumberjacks)
 
Tisdag
Stryketräning
 
Onsdag
Intervall pass på gymmet
 
Torsdag
Kväll: Amerikansk Fotboll
(Carlstad Crusaiders B -Lag)
 
Fredag
Styrketräning
Kväll: Amerikansk Fotboll
(Karlstad Lumberjacks)
 
Lördag
Vilodag evuteullt löprunda 3,5 km nångång per månad några längder i badhuset
Söndag
Vilodag evuteullt löprunda 3,5 km
 
Men ibland kommer jag kasta om träningarna beroende på hur föreläsningarna ser ut och när jag ska träffa min fina Nathalie för vill verkligen ge allt för att känslorna som finns nu ska bestå och utvecklas till ett förhållande.
 
Börjar ta sig dock är detta en nästan två veckor gammal bild men mycket har nog inte hänt sen dess ;) 
 

Kommentarer

  • ♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥ säger:

    Vad härligt att träna. :)

    SVAR: Jag håller med dig och humanism är ett bättre ord när det är som det är idag, men jag vill ändå bevara gamla feminismen. :)

    2014-05-11 | 16:26:43
    Bloggadress: http://evahle.se
  • 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT. säger:

    Jag skulle också vilja hitta motivation till träning igen!

    Svar: Hitta en träningsvän :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-05-13 | 18:48:01
    Bloggadress: http://www.missvendel.com

Kommentera inlägget här: