100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

visste du?

Kategori: Allmänt

Här kommer en lista på 10 punkter om mig som du kanske inte visste!
 
1. Är egentligen ganska blyg och kan bli fnissig om jag får tycker för en tjej. 
 
2.gillar röd och hjärteformer 
 
3.Tycker inte om att bli berusad och dricker väldigt sällan.
 
4. Ogillar vintern då jag är frusen av mig 
 
 
5. Disney gör mig glad 
 
6. har doppat händerna i fontana de trevi (Rom,Italien) i hopp om att nollställa mina synder 
 
7.älskar kramar 
 
8 Tycker om att se på svampbob och liknade till det svarta morgon kaffet 
 
9. Drömmer fortfarande om att få jobba som skådespelare och håller ibland Oscars tal i badrummet för mig själv .
 
10. Är rädd för vissa hissar och trånga utrymmen.
 
 

Kommentarer

  • milina.blogg.se säger:

    kul att veta mer om dig!

    Svar: Tycker du tack kul att få i alla fall en följare haha
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-15 | 17:17:04
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/
  • ♫♪ sandra säger:

    kul att läsa :)

    Svar: Tack så mycket :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-19 | 12:10:29
    Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
  • Erica säger:

    Nu vet jag visserligen inte om du var helt seriös med att du ville nollställa dina synder, men om du vill så kan jag berätta mer om Jesus som är den enda som verkligen kan förlåta synder. För det finns ingenting som vi kan göra för att förtjäna eller av egen kraft lyckas nollställa någon synd. Inte doppa händerna i en fontän, inte spendera hela livet med att ge pengar till fattiga eller något annat. Det enda som vi kan göra är att tro på Jesus och att han dog för våra synder på korset och sedan uppstod, ta emot honom som herre i våra liv och vända om från synden (och be om förlåtelse) och leva för honom. Han har kraft att förvandla hela våra liv... :)

    Svar: Är inte kristen så tror inte riktigt på det du nu skrev. Jag är snarare buddhistist i mitt tänk och nu var det så att det var rolig anekdot. Har skrivit ett tidigare inlägg om min trosuppfattning.
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-24 | 19:10:53
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här: