100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Ungkarls uppdatering

Kategori: Allmänt

 
Nu är det återigen ett bra tag jag skrev, men har inte riktigt prioterat bloggen då jag haft fullt upp. Mitt liv rullar på och jag börjar känna mig mer tillfreeds med mig själv även om jag har betydligt mycket att jobba på. Min första sommar jag jobbar på ett riktigt arbete sen 2009 och det känns super bra, är faktiskt det bästa arbetet jag haft och kollegorna bra och även de brukare som jag jobbar för.  Nu kanske ni undrar vad detta är för något yrke så kan jag säga att det är ett boende inom handiskappomsorgen och att jobba med människor är nog min grej. Annars så rullar det mesta på ska snart flytta till eget igen vilket känns underbart, visst så har tiden hemma hos mamma varit mestadels smärttfritt, dock små bråk då och då hör ju till när man bor hemma.  
 
Amerikanska Fotbollen har gått sådär inte allt för bra, men det har sin förklaring att jag inte varit med på så många träningar men jobbet måst gå i första hand kan inte bara roa mig med den sport jag älskar utan måste få in en inkomst. Dock har jag spelar mer matcher än någonsin förrut och den biten har jag nog fått med mig, även om jag givitvis inte varit super bra. 
 
Så min sommar hittils har varit godkänd men inte så mycket mer, men vad mer kan jag begära? 

Kommentarer

  • LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

    Skönt att du får en egen lägenhet snart! Skulle jag med vilja ha, men deeet får vänta.. haha !

    Svar: Ja absolut :) det kommer när det kommer
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-12 | 21:08:25
    Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
  • Minsar säger:

    Kul att se dig tillbaka:) Och att rullar på äntligen som det ska! Du kommer hitta tid för den amerikanka footballen senare:)

    Svar: Tack vännen
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-22 | 10:58:37

Kommentera inlägget här: