100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Jag skrattar idag

Kategori: Allmänt

 
40 grader ute det känns lagomt mörr efter ett jobb pass, men ändå kan jag inte just idag känna att jag lever. Är så underbart de senaste veckorna har jag var lyckligare än vanligt, kanske beror det på att jag har ett jobb som är bra med bra kollegor eller är det så för att jag är borskämnd med att ha världens bästa vän Isabelle eller har det något att göra med den kommande flytten nästa vecka? Kanske hör allt samman eller så är det bara en känsla jag har, men den är skön till skillnad från hur man tidigare mått i livet. Får man vara lycklig och glad? eller måste man alltid älta sig i olyckan. Visst kan man inte alltid vara glad och på topp hör väl till livet, men just nu känner jag att jag vill le och det är väl inge fel i det eller? Men sen får jag också säga att jag försöker jobba med mera posetiva inställning till livet viserligen får det inte gå till överdrift och leda till att man blir naiv. Tror att mer människor försöker att hitta mer och mer posetiva saker med dagarna än negativa blir så tråkigt att hela tiden jo det var väl bra "men".  Annars tänkte jag få tummen i röven och skriva lite på den romman ide som jag har och även om den kanske aldrig kommer bli utgiven så vore det roligt för mig själv om den blev klar ändå. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Minsar säger:

    40 grader? På riktigt? 40 grader och Sverige finns ej, hehe :) Man blir glad i hjärtat efter att man läst ditt inlägg. Kram!!!

    Svar: Sant varmaste sommaren på länge så drick mycket vatten :) tack vännen
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-22 | 11:03:28
  • milina.blogg.se säger:

    här är det inte så varmt..

    Svar: Hur varmt har du då? :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-22 | 14:41:59
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/
  • milina.blogg.se säger:

    - tack! :)

    Svar: :)
    Oskar"Shaggy" Johansson

    2014-07-23 | 01:24:47
    Bloggadress: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: