100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Vänskap kommer och går.

Kategori: Allmänt

Måndag ny dag nya tag, var på föreläsning i grammatik fatta nästan igenting av den är jag trög? Hur som helst körde jag ett ben, armpass och jag har höjt lite i allt i något jätte mycket men efter 10 veckor är jag ganska nöjd att ta 12 kgs hantlar på biceps curl och tricepsrodd. Jag börjar bli mer lycklig än tidigare och börjar sakta men säkert repa mig från förra årets total krasch. Vad gick fel varför? det kan nog inte ens jag veta exakt och man ska nog inte överanylesera allt heller men nu när jag tidare på bilder från två år sen kunde man inte förespå detta. Jag ska sluta prata i gåtor och komma till punkt. Jag miste en vän som jag trodde stod mig nära och när jag behövde honom som mest så frös han ut mig totalt trots detta förlät jag honom ett par månader senare , vilket skulle göra mer ont än någonsin då han svek. Men man ska inte gråta över spilld sur mjölk utan gå vidare och det har jag gjort tack vare fina vänner både nya och sådan som kännt mig ett tag. Det som är både lustigt och är underbart också mitt uppe i detta är att jag kom en gemensam vän till han som svek närmare och vi umgås med mellan rum stadigt med varandra. Vi var bara gemensam vän till en vän men idag är vi vänner och skulle inte kunna föreställa mig en värld utan henne. Fick en sjärtlapp föreställande en valross av henne dock har vi inte hunnit åka i backen än. Sen så ligger jag bitter strid med hennes kille varför jag vinner nästan aldrig över honom i Fifa haha Nää nu väntar snart ett avsnitt av games of thornes och en skön kväll framför mig men först lite . Traveling Wilburys underbara låt End of the line 

http://www.youtube.com/watch?v=cwqhdRs4jyA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: