100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Jag är det fullaste som finns??

Kategori: Träning och dylikt

I dag kom jag iväg och tränade efter ett långt upphåll eller snarare kort eftersom jag tränade faktiskt förra veckan också men åkte på lite feber som jag tror gick snabbare över denna gång pågrund av träning och att jag börjat med ett nytt tillskott som heter mitt val sport. Vet att man inte ska lita på piller allt för mycket men jag tror ändå det hjälpte lite. Undra dock om det finns tabletter för att öka i charm och snygghet också. Hur som helst så tycker jag personlig att jag blivit lite finare de senaste månaderna (vill inbilla mig att det är träningen) visst jag är ingen 10 (skala 1-10) långt ifrån men skulle kanske sätta mig själv på en 6a eller 7a och skulle du fråga mig för ett år sen skulle jag hamna på en sliten 3a. En annan sak har jag märkt att jag trivs lite mer av min egen nakenhet förr när jag skulle dusha bland folk så kröp jag mot ett hörn och ville absolut inte att någon skulle kolla på min bleka kropp. Blek är den fortfarande men jag bryr mig inte så mycket att folk stirrar på mig. Varför ska man bry sig så mycket om folk tycker egetligen? Det är ju något som ibland händer att jag gör och då ställer jag mig själv den frågan. Än sen att många inte gillar mig, jag är unik till tusen take it or leave it. Ärligt så har man tagit personligt åt sig när jag fått bemötande att jag är en myra men det ska jag försöka jobba bort och ärligt hur ofta kommer man träffa den personen igen, le som bara den och tänk på att det är den personen som gör bort sig med sin attetyd så det så. Trägen vinner det brukar det heta och det ska jag också bevisa med små steg i taget. Förr ville jag ta ett jätte kliv i allt till karriär, vänner, Kärlek, men nu vet jag bättre och ska ta allt sakta med säkert ett litet mål är också ett mål eller? Avslutar med att lyssna på Underbara Jojje Wadenius låt " Jag är det fulaste som finns" Ibland när jag är ledsen känner jag mig så som han sjunger och då blir jag glad att flera känner som jag konstigt va? http://www.youtube.com/watch?v=EJUb5dS2ylM

Blir ibland jämförd med Ryan Gosling vilket jag tackar och tar i mot för karl är ju snygg, men nää jag är inte snygg men jag är heller inte full utan är någonstans därimellan och svävar omkring.

Lite mysig är jag väl ? I alla fall så känner jag mig som en mysig grabb i mina bästa år.

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: