100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Vägen är lång och brokig

Kategori: Träning och dylikt

I dag har man lite ont i halsen men det lindras lite med kaffe och posetiva tankar. Gårdagen var hemsk, många tankar flög omkring igår kväll så mycket att jag var disträ mot min mor. Ber om ursäkt för det, var inte min mening att förstöra filmkvällen. Det hela handla om en struntsak egetligen och jag tog det kanske lite fel men det handla om att jag blivit nerflyttad i laget till plats tre i startlistan vilket innebär att jag kommer att vara avbytare och sitta mer på bänken. Den senaste så har jag stått still i utveckling från att ha en kurva där jag faktiskt har gjort hyfsat ifrån mig men det har ändrats på de senaste träningarna och sen att jag gjort stora missar b.la att jag blev sur på en träning då jag fick en illigal block i ryggen och istället för att säga det till personen så slängde jag hjälmen i backen inte okej alls, skulle ha löst det på vuxet sätt gått till den som det gällde och säga det på ett lungt å sansat sätt. Det som dock gjorde mig lite arg på beskedet om nerflyttning är den att jag skulle fått reda på det face to face istället att få reda på att jag blivit ersatt av ett streck på ett papprer (sträck för vi i nu läget inte har nog med spelare att fylla ut). Jag ska inte gnälla över detta utan gå vidare och försöka göra mitt bästa för att utvecklas och får jag ändå nöta bänk när matcherna startar då vet jag att jag ändå gjort mitt yterrsta.
 
Prata med en god vän igår från Stockholm och han berätta att han planerade att göra en liten tripp utomlands, så jag fråga om han kunde tänka sig Skottland och han sa ja. Visst nu är detta högst på planering stadiet (ni vet lätt att prata med sen att göra är en annan femma). Som jag tidigare nämnt under ett annat inlägg så ville jag försöka få jobb i Edinburgh men tyvärr var jag för sen ute, kan nog bero på att jag var för feg att slänga mig ut i det okända då jag har det tryggt i Sverige.  Eftersom min vän sa nu att han kunde tänka sig Skottland så ska jag nog försöka bättre att få jobb där i alla fall ta reda på hur man tar till väga för att försöka få jobb där i vår så jag evutellt kan gå med Edinburgh Wolves direkt efter att Universitets Lagets säsong är slut och Edinburgh börjar deras. Detta är givitvis bara drömmar än så länge, men håller jag huvedet högt och har is i magen kan det gå vägen.
 
Huddle up!
Underbar låt som handlar om att passa in och göra personlig Succé känner igen mig mycket av dessa drömmar och jakten på att passa in. Ett stort plus är också för Michael Boltons underbara hår som idag är ett minne blottl.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: