100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Ibland gör det ont

Kategori: Allmänt

Den rastlösa känslan man hafft hela dagen övergår till att rummet blir större, händerna de skakar, får ingen luft halsen känns tjock och hjärtat går som en ferrari, men låter som en trimmad risig moped. Exakt så känns det när jag håller på att få ett anfall av panikångest. Visst låter det hemskt men det som är mest skrämmande är att man känner sig så svag och ensam. Ensam är man inte egetligen har en famlj som ställt upp på mig och vänner har jag få men äkta skulle inte byta dem mot en miljon männsikor. Varför får man då panikångest ja en sak har jag lärt mig under alla år det är att det kan ha olika faktorer men denna gång är att jag stressat i onödan. När jag stressar låser jag mig och får inte alls mycket gjort, vilket är onödigt och sen oroar man sig i onödan som t.ex CSN var rädd att jag inte skulle få 22,5 men i och med att jag faktiskt klara en till delkurs i genusvetenskap så är jag uppe i exakt detta. Visst är inte helt färdig med det jag ska har en bit kvar men när man vet att man får csn går allt så mycket lättare. Jag skulle villja säga att jag är lycklig man just nu trots att jag haft lite inre obelans, börjar jobba i morgon och sen ska jag träffa en fantastisk vacker tjej enligt mitt tycke som jag är rätt förtjust i efter ha chattat under en längre tid.  Tiden får utvisa om vi är gjorda för varandra eller inte, men jag tänker inte låta min kropp få styra mitt liv så som den tidigare fått gjort punkt slut.
 
Gör mig hel!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: