100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Surt som ättika!

Kategori: Träning och dylikt

  • Vändningen i Superdome kunde vara ett namn på nattens stora amerikanska fotbollsfest Superbowl. Jag fick se mitt favorit lag 49ers möta det kraftfulla Ravens och Nr 7 Colin Kaepernick skulle visa varför han är starter QB. Men det hela startade i katastrof Ravens drog ifrån redan från start och ett tag trodde många att siffrorna i mellan skulle blir stora, men så kom vändningen i 3 kvarten efter två snabba TD så var 49ers nästa ikapp och det hela skulle bli nervkittlande ända in i slutminutrarna, när 49ers tog sig till endline men nerverna var för stora och deffensiva Ravens var för gryma (dock lyste Ray Lewis med sin frånvaro under hela matchen). Den hela sluta med en misslykat pass eller fasthållning hur man nu ser det, men dömer man efter domaren gick det rätt till. Surt sa räven men nästa år kanske 49ers kan ta hem bucklan, blir i alla fall nog inte Ravens i nästa final som förlorar många nyckelpersoner som går i pension, däribland Ray Lewis. Men jag tänker inte hänga läpp även om det var surt, 49ers gjorde en bra match i alla fall efter halvtime show och jag tänker återgå till vanlig även om jag är något trött. Ska köra skiten ur mina armar och ben på SATS, så att endorfin nivån ökar och jag blir en lycklig man igen.

 

Once a Niner, always a Niner.

 

 
Ett någorlunda nervöst fan (obs bilden är tagen under NFC finalen mot Atlanta Falcon)
 

 Vad hände Colin??

 

Bara att ta nya tag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: