100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Mors lilla lathund

Kategori: Träning och dylikt

Att gymmet är 2,5 mil bort från där jag tillfälligt gör det svårt att ta sig ut en sådan här snöig dag. Sen att man gick och lade sig klockan 5 på morgonen gör att man är dåsig, dessutom skulle jag träna med syrran men hon skulle tydligen jobba, så idag är jag lat ber om ursäkt till mig själv och ingen annan. För man tränar inte för någon annan utan en själv eller? Tur att det är lektion i morgon för då kan jag hinna med att köra mitt program innan jag har mitt tisdags träning på solstadens dojo (Bujinkan Budo Taijutsu) så i morgon är en annan dag och superbowl är ju bara en gång om året, sen får jag lägenhet i stan snart blir det ju lättare att ta sig ut. Får ändå lite träning idag då jag måste få bort snön ur morsans garage uppfart. Så idag tar jag en kopp kaffe gör upp lite eld och drömmer mig bort till våren.
 
"Mors lilla lathund sa: Du må tro, jag jobbar bra,
fastän vet du vad, inte just idag, jag gör det helst en annan dag"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: