100yardsochlitetill.blogg.se

En blogg som andra fastän ändå inte kommer handla om allt från film till amerikansk fotoll och allt vanligt tjafs i mitt liv.

Egen Tid

Kategori: Allmänt

Då blev det ingen amerikansk fotbolls tränning för idag. Jahop då får man roa sig med annat då med t.ex mysa i sin ensamhet. I morgon är det superbowl och jag hoppas verkligen 49ers tar hem segern till San Fransisco där bucklan hör hemma. Annars roar jag mig denna dö dag med att läsa lite andra bloggar som http://mellgrenskan.blogspot.se/ blir helt tagen av denna tjej inte bara för att hon är så snygg utan för hon verkar ha motivation och villjestyrka utan dess like. Visst jag har börjat träna som aldrig förr men jag är långt ifrån en fullblodsfriskis utan jag kan lätt sätta mig ner i soffan och glo på dumburken. Ett snyggt sexpack på min mage hade sett fint ut men jag är ännu i mina ögon för skinny blev till och med kallad sparis i låg och mellanstadiet trots att jag åt som en tjock amerikan på buffe. Tar mig evutuellt en löprunda i morgon beroende på hur kallt det är, vad lyckade de är som är födda i ett varmtklimat. Eftersom jag är ensam ikväll får jag lov till att ta det lungt och roa mitt barnasinne med lite disney, jag må vara som en gigantisk barn ibland men jag skulle aldrig bli så tom utan visa delar i mitt liv och teknat är ett sådant sak som jag älskar.

Vad är då en bal på slottet? Den kan ju va fruktansvärt långtråkig, o dötrist o tråkig o alldeles... alldeles underbar!"

Jag är en tjockman i en smalmans kropp.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: